Wybierając parking przy lotnisku, warto dokładnie sprawdzić ofertę firm działających w pobliżu. Należy pamiętać, że każdy parking w Balicach może oferować inne stawki związane z parkowaniem samochodu, jak również różne usługi ułatwiające podróż. Wiele osób kieruje się przede wszystkim ceną jaką musi zapłacić za miejsce postojowe na czas podróży. Często bardzo niskie stawki – nawet poniżej średniej – nie gwarantują bezpieczeństwa lub pozbawione są udogodnień. GOOD parking zapewnia komfort jak również bezpieczeństwo pozostawionego pojazdu przy lotnisku w Balicach
Bez wątpienia najważniejszym kryterium – zaraz po cenie parkowania – jest poziom bezpieczeństwa. Wybierając parking GOOD posiadający wyżej wymienione udogodnienia możesz się nie martwić że twój pojazd jest bezpieczny. Zwłaszcza jeżeli teren postoju znajduje się zaledwie kilkaset metrów od terminala , warto zwrócić uwagę na transfer. Nie każdy parking oferuje bowiem możliwość transportu na lotnisko i odbiór po podróży . Jedynie profesjonalna firma daje gwarancję swoim klientom, że po otrzymaniu od nich stosownego telefonu po przylocie do kraju, wysyłają po nich swój samochód.
Michał P.
4.75/5
Robert D.
5.00/5
Beata M.
5.00/5
Marcin G.
5.00/5
Dariusz P.
5.00/5
KATARZYNA M.
4.50/5
Adam
2.00/5
Dojazd makabryczny pod względem znalezienia prawidłowego adresu: na mapsgoogle nie ma GOOD parking, pinezka z rezerwacji w jednym miejscu, adres z rezerwacji w innym miejscu. Po przyjeździe na parking wszystko OK, po powrocie gorzej: stawiliśmy się na przystanku nr3 i zadzwoniłem, po 15 minutach oczekiwania ponowny telefon i pan stwierdził, że w takim razie jedzie. zabrał 9 osób (+ on - kierowca) do 9 osobowego samochodu... Nawierzchnia parkingu OK, ale samochody bardzo ciasno zaparkowane. Samochód niemiłosiernie brudny, ale tego można było się spodziewać.
Odpowiedź Parklot:
Dzień dobry, pinezki są ustawione w prawidłowym miejscu. Wskazówki dojazdu zawarte są w Panelu rezerwacji jak i na voucherze.
Aleksandra S.
4.75/5
Karol
3.00/5
Grzegorz C.
3.75/5
Czytaj więcej: Opinie o parkingu GOOD Parking (322)
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Rolą Usługodawcy jest:
Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.
Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:
lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;
Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;
wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;
informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;
informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.
Umieszczanie w serwisie informacji o:
cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;
rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;
prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;
nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.
Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.
Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.
Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.
Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.
Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.
Rolą Parkingu jest:
dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;
dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;
udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;
należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.