PARKLOT > Lotnisko Katowice Pyrzowice Parking Oficjalny Parking P4 Opinie

Opinie o Oficjalny Parking P4 (Parking Pyrzowice)

Klienci, którzy zarezerwowali miejsce na tym parkingu za pośrednictwem naszej strony oceniają go na 4.6/5 na podstawie 159 opinii.
4.6/5
Opinie: 159
Zablokowanych opinii: 0
Łatwość dojazdu
4.8 / 5
Standard parkingu
4.8 / 5
Obsługa parkingu
4.4 / 5
Jakość transferu
4.5 / 5

Maciej S.

4.00/5

12.10.2025 12:54
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
3/5
Jakość transferu
3/5

Długo trzeba czekac bylo przy jednym transferze. Drugi znacznie lepiej. Ale nie dla wszystkich bo musieli czekac na drugą turę.


Leszek J.

5.00/5

07.10.2025 16:22
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Bramka otwiera się automatycznie, bez problemu. Czas oczekiwania na transfer na i z lotniska około 10 minut. Także jestem zadowolony.


Katarzyna J.

4.50/5

05.10.2025 14:39
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
3/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Mój lot opóźnił się o 2 godziny i Pan na infolinii poinformował, żebym się nie przejmowała, normalnie wyjadę. Na miejscu okazało się, że te 2h kosztowały mnie 35 zł.


Magdalena M.

5.00/5

01.10.2025 18:41
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Polecam!


Piotr M.

5.00/5

30.09.2025 13:59
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Oki


Dawid L.

4.25/5

30.09.2025 11:25
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
2/5
Jakość transferu
5/5

Parkowanie miałem opłacone na 4 dni, natomiast w dniu wyjazdu musiałem dopłacić kwotę 20 zł kiedy to okres nie został przekroczony. Wjazd na parking w piątek o godz 18:50 - wyjazd w poniedziałek o godz 0:25


Piotr M.

4.75/5

24.09.2025 20:57
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
4/5
Jakość transferu
5/5

Po przylocie wszystko było ok do momentu wyjazdu z parkingu o godz 2.15, gdyż system nie chciał podnieść szlabanu mimo że parking był opłacony do godz 3.00. Dopiero interwencja na informacji zadziałała. Myślę że obsługa powinna coś z tym zrobić żeby nie narażać klientów na stres w środku nocy .


Janusz O.

4.50/5

23.09.2025 13:51
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
3/5

nie został przez kierowcę odebrany telefon, a zależało mi na czasie ze względu na kolejne połączenie kolejowe. Byliśmy zmuszeni pójść pieszo. jak szliśmy to nas wtedy minął.


Violetta K.

3.50/5

21.09.2025 11:49
Łatwość dojazdu
4/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
3/5
Jakość transferu
3/5

Po powrocie na parking nie chciał otworzyć sie szlaban i wyskoczyła informacja ze trzeba zapłacić. Gdyby nie potwierdzenie że mam zapłacone musiałabym drugi raz płacić bo pan z informacji twierdził że mamy nie zapłacone.


Klient

4.75/5

20.09.2025 12:46
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
4/5
Jakość transferu
5/5

Niektórzy kierowcy obsługujący transfer uznają, że klienta wystarczy zawieźć w pobliże parkingu i na tym ich rola się kończy. Pomimo podania przez nas kierowcy numeru przystanku zostaliśmy zawiezieni pomiędzy parkingi P5 i P4 i tam wysadzeni, po czym „pan” kierowca wjechał na parking P4 i zatrzymał się na wskazanym przez nas przystanku, a my musieliśmy przedreptać 3/4 długości parkingu pieszo.


Czytaj więcej...