Twój pojazd jest bezpieczny dzięki nowoczesnemu systemowi monitoringu oraz stałemu nadzorowi obsługi. Ogrodzony i oświetlony teren zapewnia pełną ochronę zarówno w ciągu dnia jak i w nocy. Dodatkowo, parking objęty jest kompleksowym ubezpieczeniem.
Parking nie zapewnia transferu. Pod terminal można dojść piechotą (13 minut) lub skorzystać z popularnych aplikacji przewozowych.
Parking MB Park zlokalizowany jest przy ul. Szybowcowej 22, w pobliżu Lotniska im. Lecha Wałęsy. Aby dojechać na parking, należy kierować się na wschód w stronę ul. Słowackiego, a potem skręcić w ul. Szybowcową. Parking znajduje się po lewej stronie, na końcu Szybowcowej.
Rezerwacja Parking lotniskowy MB Park Gdańsk przez Parklot zapewni Ci oszczędność czasu oraz gwarancję miejsca.
Adam K.
2.00/5
Witam. Jedyna dobra ocena za łatwość dojazdu i na tym się kończy. Transferu na i z lotniska nie ma. W dniu odlotu obsługi brak, dopiero po kilku razach dodzwoniłem się i usłyszałem, że transfer może będzie za około 40-45 minut. Całe szczęście, że mieliśmy tylko plecaki więc nie było tak żle iść piechotą. Po przylocie o godzinie około 2.20 nad ranem również transferu brak. W dniu odlotu gdy właściciel odebrał telefon gwarantował, że transfer nad ranem będzie - najwidoczniej robił sobie żarty z klientów. Więc tak, w dniu przylotu telefon rozbrzmiewał nagraną wiadomością, że transfer będzie za około 45 minut i trzeba wcisnąć 1 żeby zająć kolejkę. Spowodowane to jest wzmożoną liczbą lotów i sezonem wakacyjnym - o tej porannej godzinie poza sezonem wakacyjnym lądował tylko jeden samolot. W wiadomości można również usłyszeć, że parking jest zaledwie 13 minut pieszo od lotniska lub alternatywnie można sobie uberem podjechać - parking nie zwraca kosztów ubera. Kolejny brak transferu. Kolejna rzecz - nad ranem brama do parkingu otwarta, każdy może wejść i wyjść, brak oświetlenia, brak kogokolwiek w budce i najwidoczniej wszyscy domownicy smacznie śpią. Drodzy podróżnicy jeżeli cenicie sobie wygodę, podróżujecie z dziećmi i dużymi bagażami, lądujecie nad ranem, sądzicie że będziecie zmęczeni po podróży, cenicie sobie bezpieczeństwo swoich aut gorąco odradzam usługi MB parking. Będziecie bardzo zawiedzeni.
Tomasz
1.50/5
Odradzam ten parking. Brak miejsc - overbooking - nie do zaakceptowania, na transfer czekaliśmy pół godziny - porażka
Paweł I.
2.50/5
Nie było żadnego transferu z lotniska. Nikt nie odebrał od nas telefonu. Prawie 40 min czekaliśmy pod lotniskiem dzwoniąc cały czas o 3 w nocy, (my i jeszcze jedna para)a później poszliśmy na piechotę na parking 30 min. Na parkingu ciemno, cicho i nikogo nie było w domu. Dno i reszta mułu. Straciliśmy ponad godzinę.
Łukasz B.
1.00/5
Nikomu nie polecam tego parkingu auto może i można zostawić ale jeśli chodzi o transfer z lotniska dramat mimo iż niby jest to po wylądowaniu przez godzinę nikt nie odbiera aż po wykonaniu 30 połączeń (co trwało godzinę ) odebrał że może nas odebrać za ponad 30 min i tak musiałem zabrać taxi aby tam dotrzeć :( takich osób jak ja było więcej więc odradzam !!!
Teresa H.
2.25/5
Nikt nas nie odebrał spod lotniska - byliśmy z bagażami. Brak kontaktu na podany nr telefonu. Musieliśmy skorzystać z taxi, aby dotrzeć w końcu na parking i poszukać własnego samochodu. Przynajmniej brama wjazdowa była otwarta.
Emilia S.
1.75/5
Parking i jego obsługa poniżej krytyki. Jest to pole przy domu prywatnym, nieutwardzone, samochodów ponad stan, bardzo trudno manewrować i wyjeżdżać autem. Zarezerwowana została opcja z transferem, o ile w pierwszą stronę odbył się bezproblemowo, to po przylocie do Gdańska kontakt się urwał. Pierwsze 3 telefony nie zostały odebrane, następnie telefon został wyłączony. Musiałyśmy wezwać taxi, żeby dojechać do parkingu, po przyjeździe spotkałyśmy ludzi w takiej samej sytuacji. Teren otwarty, niechroniony, każdy mógł sobie wejść i ukraść auto. Nie polecam.
Jan G.
1.50/5
Nie polecam! A dlaczego? Parking jest blisko lotniska, ale to bardzo dobrze, bo jeśli przyleci się w nocy i próbuje poprosić o transfer, może się okazać, że nikt nie odbierze. Pozostaje piesza wycieczka z bagażami i liczenie na to, że nie ma śniegu i ulewy, wózka z dzieckiem czy osoby niepełnosprawnej do przetransportowania. Następnie można niezauważonym wsiąść w swoje auto i po prostu odjechać widząc po drodze zaspanych ludzi z dziećmi idących na parking - takie standardy obsługi i bezpieczeństwa oferuje ten parking :) Dodatkowym anty-atutem jest obsługa parkingu, która po wystawieniu negatywnej opinii na Google odpisuje "parking jest budżetowy i spacer nikomu nie zaszkodzi, ewentualnie można było wziąć ubera za 10 zł. Numer był dostępny". Owszem można, tylko nie to było zawarte w ofercie. Numer nie odpowiadał pomimo wielu prób połączeń z różnych numerów. Osoba obsługująca ten parking po stronie Google także wykazuje się januszerskim poczuciem humoru, bo na negatywną ocenę odpowiada "
Grzegorz O.
4.50/5
Patrycja K.
2.50/5
Kiedy przyjechałam na parking okazało się, że nie ma miejsca bo samolot się opóźnił i Kierowcy nie odebrali samochodów. Musiałam oddać kluczyk Samochodowy bez żadnego pokwitowania. Obiecano mi że zaraz jak się tylko zwolni miejsce na parkingu mój samochód zostanie prze parkowany. Niestety stało się to dopiero kolejnego dnia pod wieczór, co oznacza że zapłaciłam za parking, na którym mój samochód de facto nie stał. Odebrałam samochód brudny, obklejony tym co opadło z drzewa pod którym miał tylko na chwilę stać. Nie polecam
Mateusz
3.75/5
Samochodów zaparkowana taka ilość, że o 2.30 w nocy po długiej podróży ledwo udało się wyjechać. Obsługa się tym nie interesuje bo jej tam nie ma (osoba dyżurna jest zajęta wożeniem klientów), na parkingu całkowita ciemność. Podłoże ziemiste, łatwo o błoto jak popada.
Czytaj więcej: Opinie o parkingu Parking MB Park (37)
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Rolą Usługodawcy jest:
Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.
Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:
lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;
Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;
wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;
informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;
informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.
Umieszczanie w serwisie informacji o:
cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;
rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;
prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;
nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.
Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.
Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.
Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.
Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.
Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.
Rolą Parkingu jest:
dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;
dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;
udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;
należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.